V síti

#Návody a inspirace
Zpět

Představujeme: @dreamingandwandering

insta_dreamingandwandering2Vizuálně snově vyladěný Instagram Martiny Gebarovské, která publikuje pod přezdívkou @dreamingandwandering, je uveden příznačným mottem: „Najdete mě v horách, u táboráku.“ A při pohledu na fotky se zdá, že Martina ani trochu nepřehání. Zdánlivě křehká zrzka dostala zjevně do vínku jak kuráž, tak i touhu po dobrodružství a lásku k severu. Na jejích fotkách se střídá krása českých hor s úchvatnou zmrzlou krajinou norských Lofot i ledovým Islandem, ale nejvíce prostoru dostává drsná příroda divoké Kanady, kde Martina momentálně pobývá. Díky řemeslně perfektním snímkům polární záře a dalších přírodních divů se Martina stala také ambasadorem výrobce fotoaparátů Canon. Její instagram momentálně sleduje zhruba 50 tisíc followerů, ale není pochyb o tom, že další budou rychle přibývat. Vždyť, kdo by se nechtěl kochat krásou severských zemí jen tak, z tepla a pohodlí domova? A pokud ani to nestačí a máte chuť zažít stejné dobrodružství jako tato fotografka, nechte se jejím profilem alespoň inspirovat.

 

Social news

insta_dreamingandwandering1Co je nového na Instagramu? Ne, to není správná formulace. Raději se ptejte, co na Instagramu nového bude. Funkcionalita Stories totiž už rozhodně není žádná novinka, Instagram ji k velké “radosti” konkurenčního Snapchatu spustil již v létě 2016, od té doby však stále získává na popularitě. V srpnu 2017 měly Stories 250 milionů uživatelů denně a experti předpokládají, že v roce 2018 se právě tato funkce stane dominantou celé sociální sítě. A to současně s živými přenosy Instagram Live. Celý Instagram by se tak měl do budoucna méně zaměřovat na vizuálně krásný obsah, ale spíše na skutečné „insta“ zachycování reálných životních momentů, což nám v redakci přímo trhá srdce. Tomu by se měl podle neověřené šuškandy také přizpůsobit feed uživatelů. Ten je v současnosti ve formátu 3×3, ale v budoucnu by se prý měly všechny fotky na stránce mnohem více smrsknout k sobě do formátu 4×4.

Další vývoj se bude týkat firem a reklam na Instagramu. Dá se očekávat, že inzerenti budou s rostoucím zájmem muset také sáhnout hlouběji do kapsy. Běžného konzumenta naopak čeká daleko větší personalizace zobrazovaných sponzorovaných i doporučovaných příspěvků. „Zeď“ příspěvků bude tak prakticky ještě více než teď ušita na míru každému uživateli. Kromě toho se stane zcela běžným nakupování přímo z aplikace. Když se nám například zalíbí to, co má oblíbená bloggerka na sobě nebo v jakých kopačkách je zachycen známý fotbalista, nebude už potřeba produkt hledat v e-shopu, ale vše půjde vyřídit, aniž byste opustili instagramovou aplikaci.

Text: Aneta Ščotková

Foto: Instagram Martiny Gebarovské

Zpět