Ty nejlepší appky pro chaotiky i organizátory

Buďte pány svého času
#v síti
#Aplikace
#Todoist
#Any.do
#Google Keep
#Lastpass Password Manager
#organizace
Zpět

Návrat do „vybydleného“ domu bez jídla, ale za to se spoustou prachu, příchod do práce a zjištění, že emailová schránka „praská ve švech“…. nu, návrat do reality po krásné dovolené může být docela nářez. Jak se vyrovnat s náloží povinností, která na nás po prázdninách číhá na každém rohu? My bychom věděli! Zjednodušováky pro život totiž máte ve svých rukou. Doslova.

 

Dnes už existuje nespočet aplikací, které slouží jako příruční pomocníci do práce, školy i domácnosti. Dnes si můžeme postahovat tisíce plánovačů, kalendářů, organizérů a radovat se pak z toho, že na nic nezapomínáme, jsme o krok napřed, a ještě suprově zorganizovaní. Pojďmě se tedy podívat na některé appky, které nám výrazně ulehčí pracovní i osobní život.

 

Todoit

Todoist

Appka, která vás nechá přehledně pracovat na úkolech. Úkolům a projektům v ní stanovíte čas, do kdy je třeba je dokončit. Je snad oslava narozenin důležitější než seminární práce? Nastavte povinnostem také prioritní řazení. A pokud přece jen nestíháte splnit důležitý task, můžete na něm díky Todoistu pracovat i kolektivně.

 

Jednou z nevýhod appky je, že pokud nemluvíte anglicky nebo jinými světovými jazyky, tak máte smůlu, protože tato verze není dostupná v češtině. Do aplikace se také musíte přihlásit – buď pomocí emailu nebo Facebooku. Základní verze Todoist je k dispozici zdarma jak pro iOS, tak pro Android a dokonce i Windows, takže organizér můžete mít po ruce i na svém pracovní počítači. Už se nebojte, o vaše starosti je v tomto případě postaráno 😊

 

GoogleKeep

Google Keep

Něco jako virtuální poznámkový blok, který ale může sloužit i jako úkolníček a to-do list. Poznámky si můžete upravovat, připínat na „nástěnku“ nebo do nich přidávat obrázky a audio nahrávky. Aplikace navíc umožňuje sdílení úkolů s ostatními a na úkolech můžete pracovat z jakéhokoliv zařízení. Po dokončení úkolu si ho jednoduše označíte jako splněný, tím se přesune na konec vašeho seznamu a vy víte, co vám ještě zbývá.

 

Aplikace je k dispozici na App Store, Google Play a na Google Chrome

  

 

any.do

 

Any.do

Aplikace, která svým bílo-modrým vzhledem působí čistě a je lehce ovladatelná, potěší každého, kdo vlastní Google účet. Umožňuje totiž propojení s Google kalendářem a brzy by měla být propojena i s Google Assistant. Do vytvořených listů s úkoly si můžete přidávat podúkoly, úkoly si také můžete přesouvat mezi různými listy a sdílet je s ostatními. Pokud tedy vyšlete svou drahou polovičku nakupovat, nezapomeňte vytvořit nákupní seznam v Any.do a jednoduše ho nasdílejte 😊.

 

Any.do je dostupná zdarma i v češtině na Google Play a App Store.

 

 

 

Lastpass Pasword Manager

LastpassUž jste pěkně zorganizovaní a máte naplánováné úkoly na přístí týdny. Vše klape jak má, ovšem, jako na potvoru, si po dovolené nepamatujete nové heslo svého pracovního emailu. Abyste se těchto mizérií vyvarovali, zkuste Lastpass Password Manager – správce vašich hesel, který si je bude pamatovat za vás. Hesla si za vás zapamatuje a vyplní při vstupu na dané stránky. To jediné, co se bude čekat od vás, je pak znát hlavní heslo k aplikaci Lastpass.To už se snad dá zvládnout, ne?

 

Appka je dostupná zdarma, v češtině na App Store a Google Play.

 

Příprava, základ života

Lepší je být připraven, než-li překvapen. Neváhejte a vyzkoušejte jednu ze zmiňovaných appek. Předejdete tak kolizi a nebudete muset ve 2 ráno vstávat, protože si vzpomenete, že musíte ještě upéct slíbený dortík pro maminku. Může se z vás stát přes noc superhrdina, který zvládne jakékoliv úkoly – hlavně včas! Je to jednoduché! Stačí jen pár kliknutí 😊.

 

Autor: Ivana Nováková

Zpět