T-MOBILE ZAČAL SE SNAPCHATEM

#Zaujalo nás
Zpět

Než tu byl internet, měla komunikace mezi lidmi skvělou vlastnost. Nebyly o ní důkazy. Nikdo nemohl vytáhnout, co jste mu vykládali ve dvě ráno v hospůdce U Pavlištů nebo když dal Verunce z 3. A Péťa z 3. B svoji první pusu. Kdo nestihl večer seriál, v práci v kuchyňce škemral o info.

 

Zážitky byly jen v danou chvíli. Snapchat nám tuto možnost vrací. A každý tam může mít psí čumáček.

 

13566943_10157071351555527_2969056786502407848_n

Jednoduše řečeno je Snapchat aplikace na posílání fotek a videí. Vyfotíte, co vidíte, jednoduše upravíte, doplníte textem a pošlete fotku, komu chcete. Ten největší rozdíl oproti Instagramu nebo Messengeru je však v tom, že ze Snapchatu fotografie po pár vteřinách nenávratně zmizí. Jako když se z televize ozvalo „… vyrobila tvůrčí skupina Aleny Poledňákové a Vladimíra Tišnovského“ a vy věděli, že máte na týden utrum.

 

 

 

13567426_10157071351125527_8381664994526967225_nTahle triviální vlastnost spolu s možností upravit selfíčko, zrychlit video nebo přidělat kamarádovi kočičí ouška a čumáček katapultovala Snapchat na pozici nejrychleji rostoucí sociální sítě světa. Když se rozšířila možnost vytvářet My story – seznam více videí, která může vidět po dalších 24 hodin kdokoli, začaly Snapovat i firmy a značky. Není se jim co divit. Snapchat denně přehraje sedm miliard videí, skoro tolik, co Facebook. Přenos cen MTV na Snapchatu vidělo o sedm milionů lidí více než v televizi. A Facebook se pokusil Snapchat koupit třikrát dráž než Instagram.

 

 

 

A nebyli bychom T-Mobile, kdybychom se do snapování nepustili i my. Letos jsme přes Snapchat odvysílali celé dění festivalu Rock for People. Snapovali jsme koncerty, naší magentovou T-Mobile zónu, labutě a zkrátka vše, co se na RfP šustlo. A rozhodně tím nekončíme.

Zpět