GOOGLE PRO NEZISKOVÉ ORGANIZACE

#VYGOOGLENO
Zpět

Neziskový sektor stojí na nadšení, snech a potřebě něco měnit. To samotné však často nestačí a vyplatí se vědět, kde můžete pro svůj projekt hledat podporu. Už více než rok se mohou české neziskovky zapojit do projektu Google pro neziskové organizace.

 

apps_logo_256-colorGOOGLE APPS PRO NEZISKOVÉ ORGANIZACE

Bezplatná verze profesionální sady firemních online nástrojů Google Apps, která zahrnuje Gmail, Kalendář Google a Disk Google pro spolupráci a možnost využít 30 GB úložného prostoru.

 

google-ads-logoGOOGLE AD GRANTS

Bezplatná inzerce ve vyhledávání Google až do výše 10 000 $ měsíčně pro propagaci a zvýšení povědomí o aktivitách.

 

youtube-logoYOUTUBE

Prémiové budování značky pomocí kanálů YouTube a zvýšen. kapacita nahrávání.

 

 

Jedním krokem tak dostávají k dispozici několik nástrojů, které jim mohou výrazně pomoci s komunikací – bezplatnou inzerci ve Vyhledávači Google, pokročilé nástroje YouTube a sadu online aplikací Google Apps pro neziskovky (Gmail, Kalendář či Google Disk). Program také nabízí výukov. materiály, případové studie nebo možnost zapojit se do světové komunity neziskovek a sdílet své zkušenosti.

Zkušenost s využíváním Google Ad Grants mají už například organizace Člověk v tísni, Dobrý anděl nebo Unicef.

„Program Google Ad Grants už do sbírek Člověka v tísni přinesl přes 2 miliony korun a naše reklamy si prokliklo 700 tisíc uživatelů. Díky tomu jsme mohli nakoupit několik tisíc koz či školních pomůcek pro nejchudší lidi na misích. Další výhodou je možnost dát vědět o tématech, kterými se zabýváme, ať už se týkají chudoby v Česku, či lidských práv ve světě,“ říká Tomáš Urban z organizace Člověk v tísni.

Markéta Křížová z Dobrého anděla jej doplňuje: „Jako nezisková organizace bychom si propagaci v takovém rozsahu mohli jen stěží dovolit. Každý měsíc plného využívání Google Ads Grants naši reklamu zobrazí 800 tisícům uživatelů a proklikne na ni téměř osm tisíc lidí.“

„Největší přínos jsme zaznamenali ve více než 100procentním nárůstu návštěvnosti našich webových stránek a charitativního e-shopu, což se projevilo zvýšeným počtem objednávek nab.zených produktů i online darů na pomoc dětem v rámci našich programových aktivit, které UNICEF rozvíjí ve více než 150 zemích světa,“ potvrzuje Hana Čermáková z UNICEF.

Zapojit se mohou neziskové organizace, které splňují podmínky programu. Jejich způsobilost pro Google ověřuje síť TechSoup Global, která v České republice působí prostřednictvím partnerské organizace Sdružení VIA realizující program TechSoup Česká republika.

 

Zpět